Повернення/Обмін протягом 14 днів
Умови обміну / повернення товару
Обмін / повернення товару здійснюється згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів».
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту замовлення за умовах:
• товарного виду виробу, без слідів використання та експлуатації;
• відсутності на товарі плям та слідів, які можуть залишитися після неакуратної примірки (бруд, сліди косметичних засобів);
• цілісності оригінального пакування (фабрична коробка або оригінальний фабричний пакет з маркуванням виробника);
• збереження на своїх місцях усіх ярликів і бирок;
• наявності документів, підтверджуючих покупку товару;
• правильно заповнений документ на повернення (зверніться до свого менеджера).
Процедура повернення
1. Переконайтесь, що товар відповідає умовам обміну / повернення.
2. Заповніть та підпишіть документи на повернення українською мовою, розбірливим почерком.
3. Обов'язково зв'яжіться з нами (дивіться розділ "Контакти") для уточнення адреси відправлення товару на повернення/обмін.
4. Відправте товар разом з документами на повернення.
5. Склад отримає товар, перевірить та проведе по внутрішній системі (цей процес займає від 1 до 10 робочих днів) і тільки після цього відправка іншого товару або повернення коштів, яке здійснюється протягом 10 робочих днів.
6. Обмін / Повернення здійснюється за рахунок покупця.
Кошти за повернутий товар Ви можете одержати на банківську карту. Карта повинна бути емітована на території України у валюті – гривня. Зарахування й зняття коштів відбувається згідно з тарифами Вашої карти.
Обміну/Поверненню не підлягають:
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджений перелік товарів належного якості, які не підлягають обміну (поверненню)."
До них відносяться продовольчі товари, лікарські препарати і засобу, предмети санітарно-гігієнічного призначення.
Непродовольчі товари:
• фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
• корсетні товари;
• парфюмерно-косметичні вироби;
• перо-пухові вироби;
• дитячі іграшки м'які;
• дитячі іграшки гумові надувні;
• зубні щітки;
• мундштуки;
• апарати для гоління;
• помазки для гоління;
• гребінці та щітки масажні;
• сурдини (для духових музичних інструментів);
• скрипкові підборіддя;
• рукавички (маються на увазі всі різновиди перчаток та рукавичок);
• тканини;
• тюлегардинні та мереживні полотна;
• килимові вироби метражні;
• білизна натільна (маються на увазі всі різновиди спідньої білизни та термобілизни);
• білизна постільна;
• панчішно-шкарпеткові вироби (маються на увазі всі різновиди шкарпеток та гетр);
• товари в аерозольному впакуванні;
• друковані видання;
• лінійний і аркушевий металопрокат, трубна продукція;
• пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревоволокнисті й деревностружкові плити, фанера) і стекло, нарізані або розкроєні під розмір, певний покупцем (замовником);
• аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
• виробу з натуральних і штучних волось (перуки);
• товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годівлі й т.п.);
• інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки й т.п.);
• ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів, дорогоцінних каменів органогенного утвору й напівкоштовних каменів.
Вище перелічені товари обміну та поверненню не підлягають, тому приміряйте товар на відділенні служби доставки і якщо він Вам не підходить, то незалежно від форми оплати відмовляйтесь від посилки, залишайте її на відділенні і пишіть нам у чат. В такому випадку ми зможемо повернути товар на склад. Якщо Ви отримуєте посилку та забираєте товар з відділення служби доставки, то імпортер не проведе повернення або обмін цих категорій товарів після його отримання.
ВАЖЛИВО:
Перед відправленням ми ретельно перевіряємо кожний товар, але при одержанні замовлення Вам необхідно розпакувати посилку та уважно оглянути товар. Незалежно від форми оплати:
- якщо у Вас є якісь зауваження на рахунок цілісності та зовнішнього вигляду товару,
- якщо на товарі є якісь візуальні дефекти,
- якщо комплектація товару не відповідає опису на сайті,
- якщо товар не відповідає параметрам замовлення,
то відмовляйтеся від одержання товару й залишайте його на відділенні служби доставки. Ми обов'язково розберемося із цієї проблемою та відразу замінимо Вам товар.
Претензії по зовнішньому вигляду, візуальних дефектах і комплектації товару приймаються тільки в момент доставки. Магазин не несе відповідальності за пошкодження або повноту комплектації замовлення після його одержання та забору з відділення служби доставки. Ризик випадкової втрати або пошкодження товару переходить до покупця з моменту передачі товару.
Звертаємо увагу! У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.
Гарантія
Гарантія на придбані товари, які виявилися неналежної якості, дійсна протягом 30 днів.
Товар неналежної якості - це товар у якому виявлено недоліки.
Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем).
Істотний недолік - недолік, який унеможливлює використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), а після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
- він взагалі не може бути усунений;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Виявлений недолік не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання товару. Механічне пошкодження передньої частини взуття та надрив підошви після удару в газон, зовнішнє пошкодження верху взуття після накладки, надриви латексу на воротарських рукавичках, надрив застібки воротарських рукавичок не є фабричним браком.
У разі повернення товару, який був у використанні та в якому протягом гарантійного терміну виявлені недоліки, розгляд претензії займає від 1 до 14 днів.
Перелік дефектів, що можуть бути усунені підприємством-виробником без зниження його споживчих властивостей:
- відрив деталей верху по стрічці;
- відрив оздоблювальної фурнітури;
- поломка замків-блискавок
- відрив ранта;
- відклеювання крокуля;
- відставання набійки;
- відклеювання підошви.
Після попереднього розгляду Вашої заяви на повернення:
- якщо в товарі будуть виявлені недоліки або суттєві недоліки, які виробник (продавець, виконавець) не може усунути, то кошти, сплачені за товар, будуть повернуті на Ваш банківський рахунок, зазначений у Заяві на повернення протягом 10 робочих днів, але в будь-якому випадку не більше 30 днів;
- якщо у товарі не будуть виявлені недоліки або суттєві недоліки, які виникли з вини виробника (продавця, виконавця), на Вашу адресу, вказану в Заяві, буде надіслано Повідомлення з рішенням комісії. Після отримання вказаного листа Вам необхідно зв'язатися з нами для уточнення адреси відділення Кур'єрської компанії, де Вам буде зручно забрати товар.
Оформлення замовлення в магазині автоматично підтверджує ознайомлення та прийняття Покупцем всіх вищенаведених пунктів.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.