Повернення/Обмін протягом 14 днів

Умови обміну / повернення товару

Обмін / повернення товару здійснюється згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів».

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту замовлення за умовах:
• товарного виду виробу, без слідів використання та експлуатації;
• відсутності на товарі плям та слідів, які можуть залишитися після неакуратної примірки (бруд, сліди косметичних засобів (дезодорант, тональний крем, губна помада і т.п.));
• цілісності оригінального пакування (фабрична коробка або оригінальний фабричний пакет з маркуванням виробника);
• збереження на своїх місцях усіх ярликів і бирок;
• наявності документів, підтверджуючих покупку товару;
• правильно заповнений документ на повернення.

Процедура повернення
1. Переконайтесь, що товар відповідає умовам обміну / повернення.
2. Заповніть та підпишіть документи (при наявності) на повернення українською мовою, розбірливим почерком.
3. Обов'язково зв'яжіться з нами (дивіться розділ "Контакти") для уточнення адреси відправлення товару на повернення/обмін.
4. Відправте товар разом з документами (при наявності) на повернення.
5. Склад отримає товар, перевірить та проведе по внутрішній системі (цей процес займає від 1 до 5 робочих днів) і тільки після цього повернення коштів, яке здійснюється протягом до 10 робочих днів.
6. Обмін / Повернення здійснюється за рахунок покупця.
Кошти за повернутий товар Ви можете одержати на банківську карту. Карта повинна бути емітована на території України у валюті – гривня. Зарахування й зняття коштів відбувається згідно з тарифами Вашої карти.

Обміну (поверненню) не підлягають:

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджений перелік товарів належного якості, які не підлягають обміну (поверненню)."

До них відносяться продовольчі товари, лікарські препарати і засобу, предмети санітарно-гігієнічного призначення.

Непродовольчі товари:
• фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
• корсетні товари;
• парфюмерно-косметичні вироби;
• перо-пухові вироби;
• дитячі іграшки м'які;
• дитячі іграшки гумові надувні;
• зубні щітки;
• мундштуки;
• апарати для гоління;
• помазки для гоління;
• гребінці та щітки масажні;
• сурдини (для духових музичних інструментів);
• скрипкові підборіддя;
рукавички (маються на увазі всі різновиди перчаток та рукавичок);
• тканини;
• тюлегардинні та мереживні полотна;
• килимові вироби метражні;
білизна натільна (маються на увазі всі різновиди спідньої білизни та термобілизни);
• білизна постільна;
панчішно-шкарпеткові вироби (маються на увазі всі різновиди шкарпеток та гетр);
• товари в аерозольному впакуванні;
• друковані видання;
• лінійний і аркушевий металопрокат, трубна продукція;
• пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревоволокнисті й деревностружкові плити, фанера) і стекло, нарізані або розкроєні під розмір, певний покупцем (замовником);
• аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
• виробу з натуральних і штучних волось (перуки);
• товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годівлі й т.п.);
• інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки й т.п.);
• ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів, дорогоцінних каменів органогенного утвору й напівкоштовних каменів.

Вище перелічені товари обміну та поверненню не підлягають, тому приміряйте товар на відділенні служби доставки і якщо він Вам не підходить, то незалежно від форми оплати відмовляйтесь від посилки, залишайте її на відділенні і пишіть нам у чат. В такому випадку ми зможемо повернути товар на склад. Якщо Ви отримуєте посилку та забираєте товар з відділення служби доставки, то імпортер не проведе повернення або обмін цих категорій товарів після його отримання.

ВАЖЛИВО:

Перед відправленням ми ретельно перевіряємо кожний товар, але при одержанні замовлення Вам необхідно розпакувати посилку та уважно оглянути товар.

Незалежно від форми оплати: якщо у Вас є якісь зауваження на рахунок зовнішнього вигляду, якщо на товарі є якісь візуальні дефекти, якщо комплектація товару не відповідає опису на сайті, якщо товар не відповідає параметрам замовлення, то відмовляйтеся від одержання товару й залишайте його на відділенні служби доставки. Ми обов'язково розберемося із цієї проблемою та відразу замінимо Вам товар.

Претензії по зовнішньому вигляду, візуальних дефектах і комплектації товару приймаються тільки в момент доставки. Магазин не несе відповідальності за пошкодження або повноту комплектації замовлення після його одержання та забору з відділення служби доставки. Ризик випадкової втрати або пошкодження товару переходить до покупця з моменту передачі товару.

Гарантія

Гарантія на придбані товари, які виявилися неналежної якості, дійсна протягом 30 днів.

Товар неналежної якості - це товар у якому виявлено недоліки.

Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем).

Істотний недолік - недолік, який унеможливлює використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), а після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
- він взагалі не може бути усунений;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Виявлений недолік не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання товару. Механічне пошкодження передньої частини взуття та надрив підошви після удару в газон, зовнішнє пошкодження верху взуття після накладки, надриви латексу на воротарських рукавичках, надрив застібки воротарських рукавичок не є фабричним браком.

У разі повернення товару, який був у використанні та в якому протягом гарантійного терміну виявлені недоліки, розгляд претензії займає від 1 до 14 днів.

Перелік дефектів, що можуть бути усунені підприємством-виробником без зниження його споживчих властивостей:
- відрив деталей верху по стрічці;
- відрив оздоблювальної фурнітури;
- поломка замків-блискавок
- відрив ранта;
- відклеювання крокуля;
- відставання набійки;
- відклеювання підошви.

Після попереднього розгляду Вашої заяви на повернення:
- якщо в товарі будуть виявлені недоліки або суттєві недоліки, які виробник (продавець, виконавець) не може усунути, то кошти, сплачені за товар, будуть повернуті на Ваш банківський рахунок, зазначений у Заяві на повернення протягом 10 робочих днів, але в будь-якому випадку не більше 30 днів;
- якщо у товарі не будуть виявлені недоліки або суттєві недоліки, які виникли з вини виробника (продавця, виконавця), на Вашу адресу, вказану в Заяві, буде надіслано Повідомлення з рішенням комісії. Після отримання вказаного листа Вам необхідно зв'язатися з нами для уточнення адреси відділення Кур'єрської компанії, де Вам буде зручно забрати товар.

Каталог

РЕЄСТРУЙСЯ ТА ОТРИМАЙ ЗНИЖКУ ДО 15%